Понеділок, 16.06.2025, 08:39
Вітаю Вас Гість | RSS

Персональный сайт Валюх Тетяни Дмитрівни вчителя англійської мови

Меню сайту
Категорії розділу
Кращі уроки [7]
Виховна робота [7]
Позакласна робота по предмету [11]
Євроклуб "Гармонія" [8]
Методична робота [11]
Методичні матеріали
Робота з батьками [4]
Матеріали для батьків
Скарбничка мудрих слів [3]
Вислови видатних людей, народна мудрість.
Розділ для учнів [10]
Матеріали для учнів
Мовний табір [1]
Робота з обдарованими учнями [3]
Робота з обдарованими учнями
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Кращі уроки

Урок англійської мови у 7 класі на тему Улюблені фільми
[ Викачати з сервера (44.5 Kb) ] 28.09.2015, 20:59
Урок англійської мови у 7 класі на тему Улюблені фільми Вивчення лексики. Розвиток навичок читання, письма і усного мовлення. Мета уроку. Вивчити нові слова, відпрацювати вивчену лексику в новій мовленнєвій ситуації, розширити лексичний запас учнів з теми практикувати учнів у читанні текстів ; розвиваюча розвивати увагу, пам’ять, уяву, мовну здогадку та швидку мовленнєву реакцію учнів, логічне мислення, розвивати фонематичний слух та комунікативні компетентності учнів; виховна: формувати активність, працьовитість, наполегливість, вчити виховувати позитивне ставлення до вивчення іноземної мови, формувати критичне ставлення до кінопродукції. Тип уроку: комбінований Обладнання: підручники, зошити, словники, картки для індивідуальних завдань з лексичними вправами (мультимедійна дошка, мультимедійна презентація . Хід уроку I. Початок уроку. Уведення до мовленнєвого середовища 1. Привітання. (Greeting). T. Good morning, dear children! I am glad to see you. 2.Уведення в іншомовну сферу спілкування . (Warming up). Інтерактивна вправа "Мозковий штурм"(Brainstorming). T. What day is it today? What is the date today? Describe today’s weather. II. Активізація знань учнів. Перевірка дoмашнього завдання. T. Who wrote the sentence? “The world is a stage and people are merely actors”. (William Shakespeare, the greatest English writer). T. On our last lesson we began to learn the topic “ The world of cinema and theatre”. 1. Перевірка знань лексики. (Учні читають визначення, називають слово і записують його на дошці. A place where you can watch a play or a performance (theatre) A place where you can watch a new film on a big screen (cinema) People who play on the stage of the theatre (actors). 2.Вживання лексики в реченнях. Make up sentences using the following words: actor actress theatre cinema stage III. Повідомлення теми і мети уроку. Introducting of the topic. Aim. 1)I have a surprise for you. You have to decode the topic of our lesson. Учні мають розшифрувати тему уроку , записавши перші літери слів, зображених на малюнках. T. So, the topic of our lesson is “Favourite films” 2) By the end of the lesson you will be able: (формулювання мети уроку та очікуваних результатів) - to recognize, understand the words, word-combinations when reading the text; - to learn different kinds of films; - to develop your discussion skills; - to activate your background knowledge of the topic; - to improve your confidence as readers; - to enjoy our being together. And at the end of the lesson you are going to get good and excellent marks. 3) Мотивація класу. T. Pay attention to the pronunciation. Repeat after me: (учні повторюють за вчителем) - I'm a pupil. - I'm a smart pupil. - I'm a talented pupil. - I want to know more. - I shall be successful. IV. Основна частина уроку 1. Актуалізація опорних знань учнів. Speaking. Говоріння. T. What is your favourite film? 2. Вивчення нових слів. A cartoon . Film for children that was made photographing series of drawings. A comedy . Film that is intended to make you laugh. A science fiction film. Film about life in the future, often with unusual people or creatures. Horror film. Film about terrible events that can horrify people. Melodrama. Film about love-story. Western. Film about cowboys and their andventures. Thriller. Film with aspects of struggle. Documentry. Film, showing some aspects of real human, social activity. 3. Фізкульхвилинка або хвилини релаксації. Вчитель пропонує переглянути відеоролики й відпочити. T. Let’s have a rest. Watch a short film about our native village. 4. Закріплення знань лексики. (Робота в парах) 1) Усне мовлення. Speaking. (Учні готують короткі діалоги з опорою на ключові фрази). - What kind of ________ do you like to watch? - I like to watch ________ because they ________ . And what about you? - ___________ . 2) Reading. Читання. (Учні читають текст , знаходять інформацію про фільм та зачитують відповідні фрагменти в класі). Read the text and say what film is described there? 3) Аудіювання. Listening. (Учитель читає аудіо текст про фільм, а учні намагаються відгадати про який фільм йдеться.) Listen the text and try to guess . What film is it? V. Заключна частина уроку. 1. Підведення підсумків уроку. Thank you for your hard work at the lesson. I should say you worked well and were very active. Tell me please. Who was the most active today? 2. Домашнє завдання. Homework. Your hometask is to say about your favorite film. Do the ex.5 on p.134. (усно) Do the ex.6 on p.134 (письм ).
Категорія: Кращі уроки | Додав: Tanya
Переглядів: 1399 | Завантажень: 63 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025
Зробити безкоштовний сайт з uCoz