Субота, 14.06.2025, 18:02
Вітаю Вас Гість | RSS

Персональный сайт Валюх Тетяни Дмитрівни вчителя англійської мови

Меню сайту
Категорії розділу
Кращі уроки [7]
Виховна робота [7]
Позакласна робота по предмету [11]
Євроклуб "Гармонія" [8]
Методична робота [11]
Методичні матеріали
Робота з батьками [4]
Матеріали для батьків
Скарбничка мудрих слів [3]
Вислови видатних людей, народна мудрість.
Розділ для учнів [10]
Матеріали для учнів
Мовний табір [1]
Робота з обдарованими учнями [3]
Робота з обдарованими учнями
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Методична робота

Використання сенкану на уроках англійської мови
[ Викачати з сервера (35.0 Kb) ] 11.11.2015, 21:08

Використання сенкану на уроках англійської мови

Cinquainsɪŋkeɪn/ - Синквейн (рос.) - Сенкан —це вірш, що складається з п’яти рядків. Слово ”сенкан” походить від французького слова ”п’ять” і позначає вірш у п’ять рядків.

1. Перший рядок маємістити слово, якепозначає тему (звичайноцеіменник)

2. Другий рядок – цеопис теми, якийскладається з двохслів (два прикметника)

3. Третій рядок називаєдію, пов’язану з темою, і складається з трьохслів

 (звичайноце три дієслова).

4. Четвертий рядок є фразою, яка складається з чотирьохслів і висловлюєставленнядо теми, почуття з приводу обговорюваного.

5. Останній рядок складається з одного слова — синоніма до першого слова, в ньомувиражаєтьсясутність теми, нібиробитьсяпідсумок.

Метою використанняцієї технології на уроках англійськоїмови може бути:

  • систематизація знань за вивченою темою, перевірка рівня розуміння змісту прочитаного чи прослуханого;
  • розширення словникового запасу учнів, вдосконалення та активізація навичок вживання в мовленні прикметників, часових форм дієслів, синонімів;
  • розвиток критичного мислення та творчих здібностей учнів.

По-перше,  треба ознайомити учнів із структуроюсенкану, неодноразово вправляти учнів у складаннівласних сенканів на різні теми. Спочатку це прості сенкани на добре знайомому лексичному та граматичному матеріалі. Потім структуру сенканів можливо вдосконалювати. Так, з метою вправляння в часових формах учням пропонується змінити дієслова в сенканівідповідно до часу відбування.

1.Culture

2.  rich, interesting

3.  affects, enchants, brings up

4.  Ukrainians enjoy their culture.

5.  heritage

 

 

3.  affected, enchanted, brought up

 

Можна змінити один рядок, тоді учні мають відстежити, що має змінитися в інших рядках сенкану.

Outstanding people of Ukraine

Passionate and hard-working

Worked really hard

Reached their various accomplishments

 

Used their talents to become rich

 

Many of them have achieved international fame.

Personalities

?

?

didn’t work really hard

didn’t work  reach their various accomplishments

didn’t work use their talents to become rich

?

?

Оскільки для створення сенкану необхідні знання прикметників та дієслів на англійській мові, то учням можна запропонуватискласти міні-довідники прикметників, дієслів, антонімів та синонімів.

При вивченні нової теми на початку уроку також можливе презентуваннясенкану, в якому відсутні деякі слова. Наприкінці уроку учні мають з’ясувати ці слова та доповнити сенкан.

___________?___________

Legendaryandmajestic

Islocatedontherightbankofthe_____________river

WasbuiltunderPrince ___________

Isconnectedwiththenamesof____________________________

Itis a verypopularplaceforHollywoodfilmmakers!

Thefort

 

 

Категорія: Методична робота | Додав: Tanya
Переглядів: 2668 | Завантажень: 23 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025
Зробити безкоштовний сайт з uCoz