Використання сенкану на уроках англійської мови
Cinquain /ˈsɪŋkeɪn/ - Синквейн (рос.) - Сенкан —це вірш, що складається з п’яти рядків. Слово ”сенкан” походить від французького слова ”п’ять” і позначає вірш у п’ять рядків.
1. Перший рядок маємістити слово, якепозначає тему (звичайноцеіменник)
2. Другий рядок – цеопис теми, якийскладається з двохслів (два прикметника)
3. Третій рядок називаєдію, пов’язану з темою, і складається з трьохслів
(звичайноце три дієслова).
4. Четвертий рядок є фразою, яка складається з чотирьохслів і висловлюєставленнядо теми, почуття з приводу обговорюваного.
5. Останній рядок складається з одного слова — синоніма до першого слова, в ньомувиражаєтьсясутність теми, нібиробитьсяпідсумок.
Метою використанняцієї технології на уроках англійськоїмови може бути:
- систематизація знань за вивченою темою, перевірка рівня розуміння змісту прочитаного чи прослуханого;
- розширення словникового запасу учнів, вдосконалення та активізація навичок вживання в мовленні прикметників, часових форм дієслів, синонімів;
- розвиток критичного мислення та творчих здібностей учнів.
По-перше, треба ознайомити учнів із структуроюсенкану, неодноразово вправляти учнів у складаннівласних сенканів на різні теми. Спочатку це прості сенкани на добре знайомому лексичному та граматичному матеріалі. Потім структуру сенканів можливо вдосконалювати. Так, з метою вправляння в часових формах учням пропонується змінити дієслова в сенканівідповідно до часу відбування.
1.Culture
2. rich, interesting
3. affects, enchants, brings up
4. Ukrainians enjoy their culture.
5. heritage
|
3. affected, enchanted, brought up
|
Можна змінити один рядок, тоді учні мають відстежити, що має змінитися в інших рядках сенкану.
Outstanding people of Ukraine
Passionate and hard-working
Worked really hard
Reached their various accomplishments
Used their talents to become rich
Many of them have achieved international fame.
Personalities
|
?
?
didn’t work really hard
didn’t work reach their various accomplishments
didn’t work use their talents to become rich
?
?
|
Оскільки для створення сенкану необхідні знання прикметників та дієслів на англійській мові, то учням можна запропонуватискласти міні-довідники прикметників, дієслів, антонімів та синонімів.
При вивченні нової теми на початку уроку також можливе презентуваннясенкану, в якому відсутні деякі слова. Наприкінці уроку учні мають з’ясувати ці слова та доповнити сенкан.
___________?___________
Legendaryandmajestic
Islocatedontherightbankofthe_____________river
WasbuiltunderPrince ___________
Isconnectedwiththenamesof____________________________
Itis a verypopularplaceforHollywoodfilmmakers!
Thefort
|